Monday 19 November 2012

.S.T.R.E.S.S.

tengah angin satu badan ni..
da 2 bulan gaji x masuk..
oiiii.. orang sumber..
tolong la buat keje betul2

keta nak gerak
nak kena tuang minyak
tuang minyak kena ade duit
kalu la boleh tuang air jerr

aku keje, anak2 aku hantar nurseri
cukup bulan owner da mintak duit
bulan lepasnya yuran..
gagah lagi aku nk korek2 laci..
selak2 baju kot2 ade duit terselit sana sini

bulan ni da xde tempat nk korek, nak selak..
walau x pakai dapor arang..(motip???)
dapor kena berasap jugak kan
xkan nak melantak megi je ari2

bil air bil api bil tepon bil keta bil bil billll
bila bley bayar??
cukup2 la aku tunggak sebulan da
takkan nk tunggak 2 bulan plak
seb baik astro da lama aku banned

ni yg aku stress bila aku stress ni
mula la susu nk merudum..
weiii susu..
ko jgn la buat hal time2 camni
duit da xde nak bayor seperti di atas tu..

tension!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah