Friday 2 November 2012

Selektif Ke Aku Ni???


sejak kena stalk giler2 ngn minah psiko tu, aku jadi fobia nak tulis atau upload gambar dlm blog aku.. sebelum update blog, mesti aku berkira2 sendiri.. mencik laaaaaa

ni blog aku, tp rasa mcm xde kebebasan nk berblog.. buatnya dia berjaya menjejaki aku semula..haihhh.. mcm2 da imaginasi aku ni..tinggi ke langit... fb pun da jarang2 bukak. deactivate memanjang.. si psiko tu sebuk dok cilok gambar aku anak beranak.. kalu dijampi bagai, naya la aku..

hmm.. orang lain yg jd punca, orang lain plak yg terpaksa jd mangsa sama.. pengajarannya, nak buat apapun, kena la pikir panjang. jgn pikir seronok yg sekejap tu. jgn dok pikir bahgia korg sorang jerr. pikirkan kesan jangka panjang pada orang keliling korg yg sayang korg.. n yg patut korg lebih sayang.. lain la kalu korang hidup sebatang karaaaa.. lantak korang la nk buat ape!!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah