Thursday 2 April 2015

Welcome GST

Tak tau nak react macam mana dengan GST ni..
So far, da masuk ari kedua GST.. aku masih belum lagi menyumbang kepada 6% tu di mana2
Lum lagi keluar berbelanja sbb belum ada keperluan lagi
Esok lusa la mungkin..

Aku da start stress sebulan sebelum GST dilaksanakan lagi
lebih tepat lagi masa raya cina
Barang2 bakery da naik harga siap2..awal2 lagi
start tu da pening
ditambah pulak dengan GST ni
aku memanjang borong buttercup aje la
stock tepung tu..kalu sampai, sehari dua je da licin
sampailah berkotak2 macam mana sekalipun
stress

aku masih maintain harga biasa lagi
maintain selagi boleh insya allah

kalau nak rasa biskut2 air tangan aku, boleh la order

semperit dahlia

almd on choc chip/ double choc chip/ nutty choc chip

tart nenas


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah