Friday 21 November 2014

Entry Macam-macam



 Kita mulakan entry arini berkenaan cuaca
Rasa macam best sangat cuaca pagi tadi.. awal matahari memancar
dengan confidentnya la aku mendobi sebab bakul da penuh
Masa sidai kain pun cuaca sangat la memberangsangkan
Happynya menyidai dengan harapan 2-3 jam lagi da boleh angkat jemuran

Arini masak awal.. sambil2 tunggu basuhan siap, sambil masak
Menu simple je arini.. Gulai nenas dengan udang inspirasi dari ChefWan


Kena abiskan sebiji nenas sebab nenas da mula masak
Nanti tak sedap buat gulai
Tapaw untuk mak mertua sikit
"masam,manis,masin,lemak...perfect. boleh bukak kedai, kata ibu mertuaku"..hahahaaaa
bukan aku kata eaaaa
Senang kalu da siap masak awal2 ni kan

Sambil2 tidokan aqil, aku pun ikut le terlena sekali
Tersedar pun sebab aku terjaga pasal apa la kipas aku ni kuat sangat bunyinya
sekali selak langsir... tu diaaaaaa

abissssssssssss..... da basah lencun sume baju
skang ni dok ada dalam washing machine
petang kang sebelum jemput budak2 balik sekolah, nak g singgah dobi
nak keringkan baju..boleh lipat terus
sempena dobi masih lagi memberi potongan 50%, kita manfaatkan le di musim2 ujan x menentu ni


 Aritu, teringin sangat nak makan tart nenas
tapi xmo beli sebab tau bukan nak makan banyak mana pun
maka kita buat je la ye..beli inti instant
google resepi.. tadaaaa

sedappppp... tapaw le kat mertua sikit
sebab kat umah ni aku je yang layan tart nenas ni

daaaahhhhhhh..tu je nak citer
babaiiiii



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah