Monday 11 November 2013

Yok Study Yok...

Alhamdulillah...


di saat2 aku hampir berputus asa nak minta keje gomen ni, dapat plak panggilan temuduga
jawatan yang susah yang lulus tapi berbaloi2 kalu lepas sume stage

nape susah?????
aku da attend exam untuk jawatan ni lebih 5 kali aku rasa
sekali je lepas sampai ke assessment..tu pun saat aku mengandung lagi 2 minggu nak due date
redah je la pegi assessment tu walaupun tau akan ade aktiviti fizikal
sume tu pun aku redah gak buat sebab katanya masa assessment ni la diorang nak tgk keterlibatan kita dalam aktiviti2 yang dibuat
tapi sampai tahap star jump ke hapa..memang aku x buat
takut terberanak plak nanti..x ke naya
sekali je lepas sampai ke tahap interview..
masa tu masih dalam pantang lagi
memang aku mengaku le aku x brape nak study sgt
masa tu, sibuk ngan baby, badan x berapa nak sihat lagi
tapi masa tu aku positif je la
kalu bukan rezki aku pun x pe.. sebagai pengalamn berharga jugak dapat jejak sampai stage ni...

ujung bulan lepas masa sampai surat panggilan, seriously memang terkejut
sebab apa????
aku rasa last sekali aku amik exam jawatan ni tahun 2011
camne plak tetiba dapat panggilan
syukur sangat...
mudah2an ade rezki aku yang tengah menganggur ni

'novel baru'

interview ujung bulan ni
just before fly ke langkawi
seb baik..kalu x mau kena cancel trip
study so far lite2 lagi...
kena keje keras da ni sebab x lama lagi da ni

doa2kan mudah2an murah rezki sy dan anak2 ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Walk To Remember Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah